Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 16 mai 07, 10:39
Endret: 16 mai 07, 10:41

lignende situasjon for meg og guttungen til høgre for plankehaugen høgt oppe. evjekaia gutter som oser sprit,søla ned klærna mine i to kamper med kaffe ,røker og gjørs på å skrike babbelensk under alle sanger og er "kjempemorsomme" hele tiden på vegne av tribunen.Sitter direkte plassert bak oss.

Folk må gjerne ta noen drammer for min del,men som karen over meg i tråden sier,det går på om de oppfører seg eller ei.

Første kamp ble de bedt om å holde kjeft.. gasset seg da opp og bynte å trakkasere de som sa til de. Har med sønn på 9,og drar de derfor ikke ned tribunen selv,noe jeg ellers hadde gjort.

har dog sagt til vakter flere ganger.... måtte dog mandag bytte setene våre til andre plasser på stadion.Ble slik at jeg bare satt og irriterte meg og håndgemeng ville ha vært nær forestående,og med guttungen der hadde ikke det tatt seg ut. Er ikke slik at de gjør noe som tilsier at de skal kastes ut,men er jævlig plagsomme å ha innpå seg.. mange som reagerer på vår del av tribunen.

Ang. om en reagerer på rasistisk prek. Litt samme som med mitt eksempel. kommer mye søppel ut der også som sønn min skal slippe på kamp. banning og dritt om dommer og annet må han venne seg til da menn bruker slike ord når følelser tar overhånd.. Dog innenfor grenser.. sjikane om utseende av type høgde,hudfarge,underbitt,osv er for dårlig..

Gleder meg til nye plasser på L-feltet .Puuhh ! Gøtt å få det ut..

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340