Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 15 mai 07, 07:43

Eggen tåler ikke å IKKE ha makt.. det er der problemet ligger, så fort MA var inne i FFK systemet, så mistet også KTE mye av makten han hadde når daværende direktør Mokelbost var "sykemeldt". Den maktet nektet KTE å slippe, selv ved styrevedtak om "nye streker på papiret"...

 

Eggen jr, og sr er bygd slik, de tåler ikke å ta feil, de nekter for at de kan ta feil, alt de sier er rett og dermed basta! det er eggen filosofien. Eggen sr hadde som regel rett, eggen jr... nja, en blek skyge av sin far på mange områder.

 

Ikke missfortså, Eggen jr gjorde en kjempe jobb for FFK, men det er nok bare i Trondheim at Eggen slekta vil bli forbundet med gudomelighet..

 

Velger de å gå for dette systemet i rbk, og tørum trekker seg, da er jeg redd rbk aldri blir det samme de engang har vært....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340