Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 mai 07, 19:15

Klokken er 19.15 mandag 14.mai. Blåmandag. Status: Fortsatt irritert over den begredelige 2.omgangen i går. IRRITERT!  Det tar på å stå å hoppe, synge og heie i 90 minutter uten å få noe særlig tilbake av spillerne på banen!!! Det som kanskje er flauest er at FFK taper på helt elementære ting, som man lærer i 12-13årsalderen.

Man har ikke press på ballfører, begge Stabæks mål kommer fra ca. 20 meter. De har ikke noe press på seg.   Man klarer ikke ta ned ballen, roe seg ned og spille en ordentlig pasning.   Man klarer ikke gå inn på banen med en innstilling som er riktig. Vi er for nonsjalante og arrogante til å gidde å spille fotball i 2.omgang. Det er rett og slett flaut, guttær!

Og grep fra benken? Nei, av offensiv kraft setter de inn på Øyvind Hoås. Ja, la meg si et par ting om Hoås. Når man er 2.03 høy, hvorfor vinner man da 3 av 10 hodedueller? Og de han først vinner, har han ikke kontroll på. De treffer han oppe på hodet, og spretter hvor som helst. Og hva er så vitsen i å sette ham inn på uansett, når det ikke kommer innlegg mot ham? Pål Andrè og Gerrbrand skal absolutt ha artisteri på en av kantene våre, neida vi slår ikke inn mot Piiroja, Martyn og Hoås. Ikke snakk om, tydeligvis. I tillegg får Brian West 5 minutter. Det er så og si umulig å prege kampen når du har 5 minutter å gjøre det på..

Det som er merkelig er at fra denne kampen har vi ingen "syndebukker". Jeg klarer hvertfall ikke å peke ut 1 eller 2 eller 3 spillere som ikke gjør jobben sin. I dag kan jeg heller peke ut 2 som gjør jobben sin: Rami og Fofana. Et par andre var helt greie, men enkelte er langt under pari. Det er skummelt at det er en kollektiv kollaps. Det er bedre etter Tromsøkampen, da er det et par som ikke har gjort jobben sin. Det er verre etter Stabækkampen, da er det ingen som gjorde den!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340