Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 14 mai 07, 17:36

Jeg slenger meg på som ny bruker her jeg. Er inne og titter her hver eneste dag allikevel. Så da er det jo like greit å hive seg med i diskusjonene. 

Jeg var på kampen om i går, og synes det var bra med liv fra plankehaugen. Selv om resultatet ble som det ble, er det viktig å ikke vende spillerene og laget ryggen nå. Er enig i at jeg har sett bedre kamper. Og trykket i spillet avtok jo helt i andre omgang. Virket som om spillerene ble veldig stresset av å få 1 mål mot seg. Og dette resulterte i at "de blå" fikk blod på tann og kjempet, mens vi fikk det travelt med å få banket inn seiersmålet. Noe som desverre aldri kom.

Jeg velger å prøve å se det positive i denne situasjonen. Noe som sikkert flere av dere kan være uenig i meg med. MEN, etter 2 tap på rad nå er nok laget mer revansjelystne og tente enn på lenge. Og hvis det skulle resultere i at vi får uavgjort i bergen, eller kanskje vinne, så mener jeg at det er utrolig  heldig for laget. Slår vi Brann i Bergen, så er vi kapable til å slå de fleste lagene på bortebane. Håper det blir brukt i den retningen, og ikke til å grave seg helt ned.

Så stå på guttær... Poengene kommer...

---------------------------

ballen er rund......


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340