Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 14 mai 07, 00:06

Opprinnelig postet av A.Scheie
Ærlig talt! Hva galt gjorde egentlig Hoås idag?

FFk ble kjørt over de første 20-25 minuttene av 2.omgang. Robuste, raske og tekniske Stabæk-spiller gjorde så vondt de ville med ti mann.  FFK`s forsøk var ynkelige, og da spør jeg meg. Hva tenker Grønnis i en sådan stund, hvorfor foretar han seg ikke noe i disse 25 kostbare minutter, der vi taper våre 3 poeng).  Alle ser at ingenting funker, men ingen med "makt" til å gjøre noe agerer og det er hans ansvar.

Endelig skjer det noe, Hoås kommer inn som oppspillspunkt etter at FFK ikke har vunnet en duell på 25 minutter. FFK begynner igjen å skape noen brukbare angrep, og får også til en bra sluttspurt de siste 10. Dette er mye Hoås sin skyld og ikke West, til alle dere som misliker Hoås!

Vi trenger en trener som reagerer når det butter så til de grader som det gjorde, dette her var flaut, Og alle spillerne var ikke late som mange vil ha det til, men nok engang er det noen det ikke funker for og andre må jobbe ekstra. Dette holder ikke mot Stabæk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340