Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 mai 07, 12:43

Morgan gir ultimatum, tja synes her han egentlig bør holde seg til dikta sine.

Det er vel ikke mange som tar han seriøs når han mener stallen holder til 4-plass pr.idag. Faktisk klarer ikke Grønhagen heller å ta han seriøst, dersom en leser mellom linjene når "Grønnis" blir spurt om dette.

Mer komisk blir det faktisk når Morgan (Kane) skyter fra hofta og skylder på at andre har gjort bomkjøp. Etter det jeg har fått med meg har vel Morgan hatt fingre med i såvel kjøpa av Gardar, Stadheim og "Heavy", kanskje de tre største bomkjøpa de seinere åra.

Om Fonfana eller Konan holder til Morgans lovprisninger vil framtiden vise, er pr.dato betinga optimist.

Synes faktisk at reaksjonen på utspillet hans i Dagbladet er noe også vi bør ta seriøs, det vitner faktisk om oppfatningen av Morgan i store deler av fotball Norge.

PS.Synes det er rett at Morgan får en sjangse til å starte på ny, men da bør han legge vekk "flåset" sitt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340