Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 mai 07, 18:15
Endret: 09 mai 07, 18:20
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Det høres ut som alle spillerene som kom sist sommer er dyre og ubrukelige. Jeg er ikke enig. Man kan heller ikke forvente at alle spillere som kommer til klubben forsterker første elveren, selv om det selvfølgelig er målet. Det handler ikke bare om kvalitet(hvordan man nå skal kunne vurdere det 100%), men også om at spillerene skal finne seg til rette( dette kan ta tid).



Kan ikke si jeg er spesielt fornøyd med uttellingen når det gjelder spillerkjøp.

Lurer på om du syns det er helt normalt at 20% av spillerne vi henter går rett inn å forsterker laget mens de andre er bomkjøp eller trenger flere år på å tilpasse seg?

Det har tross alt vært ENDEL trafikk av spillere i klubben. Jeg vil påstå unormalt stor.

Er klar over det alltid blir ett sjansespill å hente spillere men hvis man stikker fingern i jorda her så kan vi umulig være fornøyd med hvordan det har har vært i lang lang tid.

Sitter igjen med følelsen det er langt mellom spillerne vi henter som er fit for fight omtrent umiddelbart.

Det er ikke uten grunn vi har en for stor tropp og sliter med å bli kvitt spillere, det har vi gjort i alle år.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340