Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 06 mai 07, 20:49
Endret: 06 mai 07, 20:51

Til alle FFKspillere og Grönis: Les innlegget til trådstarter! Der ligger problemet. At vi med den samme startelleveren som mot Viking skal falle så til de grader sammen, er ikke noe som handler om fotballferdigheter, det handler om det mentale. Når vi vinner mot Viking er vi så høyt oppe i skyene, mens når vi ikke klarer å spille defensiv fotball mot Tromsø... Da blir jeg så inn i hel**** forbanna!!! At spillere som Ramberg, Kvisvik og Shaaban ikke gidder/klarer å spille fotball, det er rett og slett for dårlig. Ramberg har klippekort på FFK! Få`n ut, Martyn og Bjørkøy vil gjøre en mye bedre jobb! Kvisvik må få jobba opp litt kondis og viljestyrke, hvis ikke er han ikke god nok, uansett hvor fin silkefot han har! Shaaban bør selges.. Helt seriøst! Han er god, javel. Men jeg har tidligere startet en tråd om feltarbeidet hans, og det mener jeg fortsatt. En tidligere Arsenalkeeper som står i mål for det svenske landslaget, kan vi vel få en del penger for? Og da har vi Staw og Bråthen. Da har vi en del penger til å kjøpe en midtbanespiller eller en spiss..Dessuten er det 3. målet til Tromsø en keepertabbe, en keepertabbe som ikke kan tilgis! En herlig heading, men det er keepermat! FFK har ferdighetene som skal til, men det sitter i huet på dem. Tror et par tenker litt sånn: "Vi spiller på bortebane, vi er kjempedårlige, det spiller vel ingen rolle om vi vinner? Ingen forventer noe, og vi vinner jo som regel på hjemmebane. Da er alt greit". Noen som husker målet til Grönis før sesongen? Det gjør jeg: " Jeg syns spillerne er i litt dårlig form, derfor skal jeg prøve å øke kondisen deres. I tillegg sliter vi bakover, og slipper inn alt for mange mål, det skal jeg endre på". Har han klart det? Nei. Jeg syns han er en veldig god trener, men enten så har han ikke klart å formidle det til spillerne, eller så gidder ikke spillerne å ta det til seg. Spillerne virker slitne etter 10 min. av 2.omgang, og det defensive vil jeg ikke uttale meg om. Da bryter jeg nok mange forumsregler.. Når det mest interresante fra FFK i 2.omgang er når Ramberg kliner ballen i magen på en på Tromsøbenken, sier det vel egentlig det meste om kampbildet.. Nå håper jeg Grönis er nådesløs, de som ikke har prestert over 2-3 kamper nå, må UT av laget. Spesielt der vi har god oppdekning på plassene. FFK bør også kjøres hardt, HARDT(!), på treningsfeltet.De eneste som får godkjent av meg er: Martyn, Elyounoussi, Bjørkøy, Piiroja og Fofana. Resten bør vise lovende takter på treningsfeltet den neste uka, hvis ikke håper jeg det er rett ut! UT! Opp med kondisen og vekk med de dårlige holdningene. Hvis ikke er jeg stygt redd det blir kamp mot Notodden, Moss, Sparta og Haugesund neste år..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340