Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 02 mai 07, 19:41
Opprinnelig postet av Holters
Videodømming mtp å avgjøre følgende ting, synes jeg er greit:

1) Om ballen er over streken eller ei (evt. en "chip" som registrerer dette).
2) For å straffe spillere i etterkant av kampen, uavhengig om dommeren har sett det eller ei.

Alt annet blir for vanskelig å videodømme under kampens gang, og vil føre til unødvendige stopp i spillet.


For å sjekke om ballen var inne eller ikke kan jo kanskje være fornuftig.... Spesielt hvis den ikke var inne og en annen spiller ikke får scoret på returen da dommeren må blåse for å sjekke om det var mål... :) . En chip er nok den eneste løsningen på dette iallefall.

Når det gjelder hva forbundet kan gå inn å gjøre i ettertid så er det jo litt vanskelig når de ikke kan gjøre noe dersom dommeren har sett det.. Det de nesten da må begynne med er jo å straffe dommeren isteden, hvis de mener at det f.eks skulle ha vært rødt kort + to kampers karantene (skikkelig grovt) og dommer kun velger å dømme gult kort.  Høres jo litt teit ut av forbundet å straffe sine egne dommere, men kan kanskje hjelpe mot dommere som er feige i begynnelsen av en kamp eller noe.
Blir egentlig for teit... bare meg som tenker høyt på tastaturet før jeg får tenkt meg om :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340