Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 02 mai 07, 11:45

Vikings frisparkvariant lyktes i alle fall i den forstand at de lurte dommeren, med andre ord. Ja ja, de får ta med seg det de kan.

Et par av kortene mot FFK var sikkert tvilsomme, men litt slingringsmonn må en dommer ha. Det har jeg ingen problemer med. Derimot synes jeg det er litt skremmende at situasjoner som tross alt er helt ufarlige dømmes strengt, mens man ser mellom fingrene med direkte farlige taklinger. Det handler ikke om slingrongsmonn eller om å "se" situasjonen, men ganske enkelt om dårlig dømmekraft. Spillerne bør ikke få lov til å utforske grensene for hvor stygge taklinger som godtas bare fordi dommeren ikke var 100% sikker på at en stygg takling ikke muligens kan ha vært et uhell.

Hva gjelder stemplingen av Tarik så er jeg også 100% fullstendig overbevist og usedvanlig blottet for selv den minste tvil etter å ha sett opptaket et antall ganger: Hadde det vært en Vikingspiller som lå der så ville Stokholm ha klart å unngå å tråkke på ham.

Men det er klart at den lille danske-puske-luske-Stokholm-vennen vår ville jo ikke risikere å falle bare for å unngå tråkke på en motspiller. Tenk, han kunne fått grønske på kneet sitt, staaaakaaaars liten! 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340