Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 30 apr 07, 11:24
Endret: 30 apr 07, 11:24
Med det laget vi så i går, ser det veldig lyst ut. Martyn regjerer midten med stor ro, Tarik leker med forsvaret og den bakre fireren holder nullen. Så ut til at Jonna trivdes bedre slik han spilte i går, selv om han kanskje har hatt mer krutt før. Ramberg er derimot ikke i samme klasse etter min mening - fortsetter med feilpassninger og mister ballen. Likevel står det jo aldri på innsatsen til mannen. Synd Prydtz må bytte - får alltid litt noia når Multi skal innpå...
Gleder meg til å se West komme i gang med sessongen på ordentlig, tror det vil bringe inn det Fofana mangler av trykk.

Må bare driste meg til å kommentere et par ting: Det er så mye som ER BRA - alt annet SKAL BLI bra. Mer support, mindre suttring (men jeg blir sikkert slaktet på det...) Topp med Zoran tilbake, det ga fantastisk lyd i PH. Godt at køene ikke var fullt så lange i går - og snart får vi storskjerm i vår retning også!

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f