Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 29 apr 07, 21:33
Endret: 29 apr 07, 21:34

Ville holdt Gerrbrandt som en tredje kandidat til BB, ved siden av Tarik og Martyn.

Ismael Fofana synes jeg at gjør en veldig bra jobb. Han mangler krutt i avslutningene, virker litt usikker og forsiktig. Jeg tror det er rimelig å skrive det på kontoen for at han er ung og ikke har videre erfaring med å møte voksne og rutinerte forsvarere og keepere. Forbeholdene mot å forvente umiddelbar magi var ikke ubegrunnede - vi vet at Fofana har flere år igjen før han er en ferdig utviklet spiller. Men jeg synes likevel han gjør en veldig bra jobb, også i dag. Han beveger seg bra, binder opp forsvarere og skaper uro hver gang han er i nærheten av ballen. Jeg blir ikke overrasket om Fofana vil ha en utvikling i år som minner om Tarik i fjor - og da snakker vi fremdeles om sjelden vare. Defensivt synes jeg Fofana gjør en veldig bra jobb høyt i banen, flink som han er til å lese spillet og så ivrig som han løper og jager.

Men det sagt, pr. i dag er Brian West en klart bedre spiller.

Vi har én 19-åring som gir laget et solid løft, det ville vært for gæli om resten av laget skuffet ansvaret over på en 18 åring i tillegg. Det er de etablerte spillerne som skal ta ansvar, og det gjorde de til gangs i dag. Fofana har utmerkede forhold for å spille seg bedre og bedre, og det er jeg trygg på at han vil gjøre.

Kommentatorene på zebra nominerte forøvrig skuddet til Prytz som kandidat til årets scoring. Det var bare fjerde runde, men jeg holder med dem. Jeg skal like å se den scoringen som blir bedre, for å si det sånn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340