Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 apr 07, 14:16
Opprinnelig postet av DrDRE
Ach so... Trodde politibilen stod der begge gangene. Kan kanskje være litt dumt å sammenlikne situasjonen før og etter kamp, men, da alle skal hjem fra stadion samtidig etter kamp, mens en god del folk kommer til stadion en stund før kampen og trengselen vil da kanskje være mindre på vei til kamp.


Både ja og nei egentlig, det var nok flere folk samtidig ut av stadion enn til, men likevel, de fleste folkene kom jo bare lengre og lengre bak i køen når de kom etter hvert, så jeg vil tro at ved brohodene var det omtrent samme mengde folk til og fra stadion, og jeg opplevde også at det gikk mye fortere til stadion enn tilbake.

Håper de gjør noe med dette til neste kamp, frykter at flere kommer til å stikke fem-ti minutter før, for å slippe en time ekstra i køgåing etterpå. Det ville vært syns, i verste fall, om det skulle fortsette slik til hver hjemmekamp, så kanskje det blir enkelte som mister lysten på å gå på kamp.

Bror min kom for øvrig fra Hvaler rundt 1800, kjørte inn på parkeringsplassen rett ved stadion og parkerte, ingen kø, en del ledige plasser. Så flytt til Hvaler folkens :)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340