Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 24 apr 07, 04:19

Opprinnelig postet av Asgeir
    mener at man ikke skal overdrive verstefallstenkning, men opplegget rundt broa reagerte jeg ganske sterkt på, faktisk.

Holder med deg i at man ikke skal krisemaksimere. Verden er et farlig sted å være. Litt risiko må man leve med, og stort sett går det jo bra. Men hvis det skjer en ulykke på denne brua i forbindelse med kamp er det to ting jeg er 100% sikker på:

- INGEN kommer til å påta seg ansvaret for det som skjedde

- ALLE kommer til å kreve å få vite hvem som var ansvarlig

I stedet for å vente på all hyggen det medfører så er det kanskje en idé å være litt føre var. Det er litt for typisk at det må skje en ulykke før man gjør noe med selv den mest åpenbare risiko.

Vi som likevel intet kan gjøre får håpe dette går seg til etterhvert.

Ellers er jeg absolutt uenig med dem som mener at det alltid vil måtte være en masse kø på en stadion som er fullsatt. Litt kø må man tåle, men bygger man en stadion med kapasitet til 12.800 mennesker så må anlegget på alle måter tåle at det er 12.800 mennesker der. Man bare har 15 minutter pause, det kommer heller ikke som noen overraskelse på noen. Det burde i alle fall ikke gjøre det.  


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340