Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dreamer

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 okt 04
Innlegg: 8

Lagt til: 17 apr 07, 21:49

Opprinnelig postet av Tiger
Satt på felt P, hørte nesten ikke plankehaugen..trudde de hadde sovna..Hørte hvertfall lyn-supporterne mye bedre.
Ble egentlig litt skuffa.

Først av alt: Gratulerer med et flott anlegg, ikke mange arenaer i Norge som slår den beliggenheten! Var i Fredrikstad denne helgen og var heldig å få tak i en bilett. Jeg satt også på felt P på høyde med 16m og hadde samme erfaring som Tiger. Nå må det sies at Lyn-supporterene ga maks gass i 90 min og imponerte faktisk en smule. Når det gjelder lyd er dette ufattelig varierende. Det skal ikke mer til enn litt endring i vindretning så endres lydbildet totalt. Ble også litt skuffet etter som bortesupporer å ha hørt Plankehaugen imponere på gamle stadion siden dere rykket opp. Denne gangen var det ikke så mye som bar frem dessverre, men jeg tviler ikke på at det var minst like bra som tidligere.

Uansett: Jeg storkoste meg på Stadion og gleder meg til å komme igjen til høsten. I mellomtiden er dere hjertelig velkommen til Brannstadion 16 mai...

Brannsupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340