Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 apr 07, 13:40

Opprinnelig postet av Asgeir
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Per Egil
Opprinnelig postet av A9$h
...så blir feil å ta alle over en kam her

Ja, jeg har lyst til å høre hva Zoran/Brigade Rød-hvit sier om saken før hylekoret starter for fullt.

Du kan lese litt om saken i denne tråden:
www.ultrasfeltc.com/forum/viewtopic.php

Der står det blant annet at Zoran ikke blir å finne på stadion resten av sesongen, at flere BRH-medlemmer har meldt seg ut av Plankehaugen og levert inn sesongkort, samt at et medlem har trukket seg som styremedlem i Plankehaugen.

I tillegg så virker det ikke fortsatt ikke som de forstår kritikken som kom her i forumet, men kaller det hele for "generell drittslenging fra forumsadister" og "folk som er tøffe på nettet".


Det var vel ikke akkurat "generell drittslenging" som var grunnen til at det blir reagert så sterkt som det blir gjort. Det var den åpenbare maktmisbruken fra elementer i PH som førte til politiet kom inn i bildet, og vaktmannskaper osv. Jeg synes det ikke ser ut som om Zoran har blitt godt behandla av betydelige grupperinger i PH, uten at jeg vet så forbanna mye om saken.

Og den som tror at dagens PH vil fungere godt i året som kommer, så stor som PH er blitt, må tro om igjen, for annenhver tilskuere i PH-feltet ikke på noen måte kan beskrives som skikkelige supportere som positivt bidrar til stemningsskaping.

Nei, jeg tror faktisk vi trenger en hardere kjerne som kan få til trøkk med 100 mann, og som kan holde koken der andre ikke gidder mer, og har mer enn nok med å synes det er kult å stå sammen med "de gærne supporterne"...

Det vil være umulig å organisere PH-feltet på samme måte som man organiserer 100 gærninger. Zoran er den desidert best egna personen til å gjøre denne jobben, og det vil være det rene og skjære idioti å ikke benytte denne kraften til beste for PH.

Det er ellers flott at klubben setter igang en dialog med BRH, for disse folka trenger vi. La BRH styre supportergjerning under kamp, gjennom en hard kjerne som er så rå at alle hiver seg på. Det er sånn PH-feltet fungerer for tida.

 

 

JA..... hvorfor ikke prøve å samle de "gærne" suporterne inn mot midten?...... sto sprett om lørda`n!

---------------------------

OM VI TAPÆR ELLER VINNER
REGNET HØLJÆR SOLA SKINNER
ALT FOR FREDRIKSTAD!
ALT FOR FREDRIKSTAD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340