Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 apr 07, 10:39
Endret: 17 apr 07, 10:40
Opprinnelig postet av DeKjök
Opprinnelig postet av Omnis

Ved å la være å definere seg selv om "ultras", som klinger negativt hos folk flest, og ikke minst politiet, og kanskje funnet på et litt "snillere" navn på supporterforeningen, så tror jeg 90% av dette problemet ikke ville eksistert.

Jeg synes heller ikke det er noe stort mål å strebe etter å etterligne supportermiljøer ute i Europa, hvor det er vold og opptøyer over en lav sko.



Nettopp! Så enkelt!

Og dersom de absolutt skal skille seg fra PH så velg noe som har sterke assosiasjoner til FFK, ikke til Ultras eller annet. 

 

Rød Hvit har sterke assiosiasjoner til FFK, men det er Brigade navnet som skaper problemer, om jeg har forstått det rett.

Det er ikke lett å finne noe godt navn på en supporterklubb. Kanskje "Rød Hvit Fredrikstad" kunne ha vært et spiselig navn. Da blir nok debatten fra enkelte her inne, at det er ikke bare å endre etikett, innholdet er det samme. Da er det ikke lett å komme videre, og få noen løsning på denne utfordringen. Dette må de som er med i Brigade Rød Hvit selv finne ut av, sammen med de som har ansvar rundt FFKs kamper og turer.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340