Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 17 apr 07, 09:56

Opprinnelig postet av DeKjök
ULTRAS
BRH har sålangt jeg har sett ikke gjort noe som helst galt ennå eg den rullestoll saken er svært tynn..  Men, og det er et stort men, Ultrasgrupperinger til andre lag har laget bråk. Klanen mfl. har tilsvarende debatter som dette rundt sine Ultras.  Det har også vært flust med debatter rundt Ultras på VG nett etter diverse episoder.  Det er problemer, uansett hva intensjonen er så er det problemer.  Målet til Zoran og BRH er altså å skape mer trøkk i PH.  Hvis det er målet, hvorfor er det da så viktig for dere å kalle dere Ultras?  Og nei, jeg er ikke uvitende, Ultras er oppe i mye bråk, fordi de tiltrekker seg bråk, også her hjemme.  Om dere ikke er ute etter bråk, hvorfor er det så viktig for dere å assosiere dere med grupper som har problemer?  VI er mange som ikke liker denne utviklingen i norsk fotball og vil den til livs før det utarter seg.  Og om det betyr at det blir litt mindre trøkk i PH så er det helt uviktig for meg, jeg er der for å se kampen uansett og vil være trygg på og utenfor stadion.

ALKOHOL/JONEK
Fotball og fyll hører ikke sammen, men fotball og noen pils hører absolutt sammen.  Så si heller nei til fyll og bråk Jonek.

Er enig med deg i mye av dette, men ville sette fingeren på det at vaktene reagerer på bluss og ikke på drikking på offentlig sted, noe som ellers blir reagert på av politiet. Personlig bryr jeg meg ikke om at folk tar seg en eller mange øl, men vaktene reagerte kun på blussingen. Det er litt betenklig. Det er du nok enig med meg i.

Bråk er en uting om man er full eller ei, det er vi alle enig i.

Blussingen var uff-uff, men det var jo bare peanøtter og litt morro.

 

Navnet Brigade og Ultras forbindelser kan være litt uheldig, og de detaljene der har nok vært det som folk har reagert på.

Hvilket navn uten haug og berg skal man kunne ha i Norge uten å bli stemplet?

Red Army = Hooligans. Noe med Klan er plagiat. Harry-fansen kan bli assisiert med Kanari-fansen. Aristokratene = FFK.

Jeg vet ikke hva man skal kalle seg? Holygans er opptatt!!!!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340