Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 17 apr 07, 00:42
Jeg, som mange andre her inne er sjokkert hvordan visse folk oppfører seg her inne! Hadde en god samtale med Husgutt etter kampen på lørdag, og han oppsummerte ting veldig bra her tidligere....

Greit, muligens har gutta gjort noen taktiske blundere mtp markedsføring av seg selv, men de har enda tilgode å gjøre noe vondt!
Og uansett hvordan dere tvilere vrir og vender på det, så kommer dere ikke unna det faktum! Muligens Ultras o.l er assosiert med noen dumme hendelser, står det også for en fantastisk støtte til laget!

Det som skjer på dette forumet er jo tragisk, som MOD på et ganske større forum har jeg sett ganske mye rart på et forum, men maken til dårlig nettikette som det oppstår på dette forumet, er det lenge siden jeg har sett!

Og si at vi ikke manglet gjengen og z på kampen, vil jeg se som et stort ?
All ære til Glenn som gjorde en god jobb, men selv om de kun er en 15-20 stk, så kan det utgjøre masse!

Så hvis ikke det har kommet klart, jeg gir min fulle støtte til BRH og Z, og håper inderlig at dere kan svelge en gigantisk svart kamel og vise at dere er større enn mange av sutrerne her inne!

Natta

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340