Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 apr 07, 23:08

Opprinnelig postet av bønna
Skal vi være enig i at uansett hvordan man støtter klubben så slenger man ikke dritt mot medsupportere pga at noen velger  å støtte laget på en annen måte? Om folk velger å gå i drakt eller ikke så SKAL vi ha et felles formål og det er å støtte klubben i med- og motgang.

ecupeventyrsnart: Vi skal ikke prøve å bevise at vi er de beste supporterne, HELE PH-feltet skal vise at vi er de beste!

Da regner jeg med at du er klar til kamp igjen neste gang. Vi trenger dere også. Ta kontakt med Zoran også da. Tviler på det utsagnet at pappa`n min er gal forresten. Hva skal sønn min si da da, som opplever slik hver eneste dag. Ungene blir vant til at pappa er slik. Det er sånn han skal være liksom.

Ser Zoran ut som en idiot når han står der framme ?? Tvilsomt. Ikke en gang overfor menigmann. Tror dette var bare skremselspropaganda ( en dårlig unnskyldning ).

Fanken Zoran, ta til vettet og kom deg tilbake.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340