Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Biscuitman88

A-lagspiller

Ble medlem: 09 aug 04
Innlegg: 281

Lagt til: 16 apr 07, 21:47

Opprinnelig postet av ffk-4ever
Ser jo at BRH ikke har livets rett tydligvis, etter visse kommentarer her inne av folk som enten er med i BRH eller er de såkalte hangarounds ikke vet jeg. Er det rart det blir bråk når dere appåtil påstår at PH har skyld i dette. Alle har vel heller bedt dere om å joine å backe opp PH, hvorfor går ikke dette ann???? Det lurer jeg fælt på. Hvorfor kalle seg Ultras og Brigade Rød Hvit? Hvorfor en knyttet neve som logo?? Hvorfor stå frem i avisen med sladd på ansiktene når denne reportasjen skulle oppklare alt rundt denne grupperingen?? Nei tror kanskje det er like greit at BRH forsvinner hvis det ikke skal mere til for å "hisse" dere opp og gå til protestaksjon.

 

Herregud, så mye mas om navn og symboler..

For å ta noen eksempler fra England, er det en rekke lag med gamle, tradisjonsrike logoer hvor f.eks sverd, skytevåpen, riddere i rustning etc er vesentlige elementer. Betyr dette at hylekoret gjerne skulle sett disse ærverdige emblemene byttet ut??

Videre har jo en lang rekke klubber kallenavn som The Daggers, Pirates, Warriors, Gunners, Devils osv osv! "Fysj for en signaleffekt! Kanskje noen blir påvirket av klubbens kallenavn og begår kriminelle handlinger - det er nok best vi lytter til hylekoret av besserwissere fra Fredrikstad, og bytter de ut med koselige navn."

Og mens vi er i gang, bør vi kanskje vurdere ordet fotballKAMP..? Ordet kamp KAN jo tolkes som noe negativt..

 

 

---------------------------

FFK - Norgesmester 2006!
Reading FC - pride of Berkshire!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f