Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

BillyJim

Bedriftsspiller

Ble medlem: 29 des 05
Innlegg: 21

Lagt til: 16 apr 07, 18:05
Hvordan vet man at det enten var PH eller klubben som identifiserte BRH-medlemmene??
Såvidt jeg vet er det ikke ukjent for mange hvem BRH er selv om de ikke vil ha annsiktene sine vist i FB.

Ser fortsatt ikke av dette svaret hvordan de har blitt utstøtt.
Kan gjerne holde dette utenfor tråden, men hvis noen kan sende meg en PM og forklare meg på hviklen måte BRH er utstøtt bortsett fra at noen ingen vet hvem er har informert politiet om deres annkomst er det kjempe fint!
Jeg lurer også fortsatt på hvorfor BRH måtte opprettes istedenfor å endre organisasjonen i PH dersom denne var utilfredsstillende..

Sånn jeg ser det er jo begge parter engasjert (men ikke nok?) og burde klare å løse dette uten å skape masse
støy på en normal måte..

"Han kastet sand på meg!"

Tror nok de fleste her er enige uansett.
Alle vill ha best mulig stemmning, jævlig trøkk fra PH/BRH samlet og mest av alt god fotball på banen!

Jeg håper uansett all denne diskusjonen fører til at masse folk kommer og synger av full hals neste hjemmekamp.
Bruk det til noe positivt og la oss stå samlet mot Viking 29.04.

Ultrahärd järnstång mellan benen.

---------------------------

Det er ikke sport uten offside!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f