Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 15 apr 07, 02:29
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Men dagens blomst må gå til Pål Andre Czwartek. Snakker om å totalt nøytralisere Espen Hoff, som igjen viste seg fram som en av landets farligste venstrevinger. Vanvittig sterkt!

Eeeh? Mulig jeg er kranglete nå, men dette avsnittet skjønner jeg ikke så mye av FOTR.

Det du sier er jo totalt selvmotsigende. Hvis Pål totalt nøytraliserte Espen Hoff, hvorfor fikk da Espen Hoff vist seg frem som en av landets farligste ventrevinger? Det rimer ikke helt. Hoff burde da heller vært mer eller mindre usynlig spør du meg.

Og jeg må også spørre om vi har sett samme kamp. I første omgang terroriserte Espen Hoff FFKs forsvar, og i særdeleshet Pål André. I andre omgang fikk Pål bedre tak på Hoff, mye fordi Pål kom tettere i kroppen på han og raskere opp i duellene med han. Etterhvert så det ut som om Hoffern hadde løpt fra seg, tror ikke det var en eneste kroppsdel mannen ikke hadde krampe i tilslutt.

Sånn, måtte bare kommentere. Ellers skriver du mye bra FOTR.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340