Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 12 apr 07, 20:36

Opprinnelig postet av Tango
Syntes ikke Rami hadde skylden for noen av målene mot LSK, men er enig i at arbeidsoppgavene inni boksen på dødball imot virker uklare. Syntes det er rart at PAC får jobben med Occean på det første målet og Sundgot på det andre. Bør ikke midtstopperne våre ta seg av slike kraftkarer? Vet ikke om det er forskjell i sonemarkering/ mann-mann nå etter at Grønis tok over jeg?

 

Det er jeg faktisk veldig enig i, Rami skal ikke ha all skylden! PAC er grei nok på hodet, men Gerrbrand og Martinsen er jo mye bedre. Syns da det er rart at han skal dekke opp de sterkeste hodespillerne til LSK... Men jeg skjønner jo at FFK sliter på dødball mot LSK, de har: Occean, Sundgot, Kippe, Rambekk, Wehrmann pluss dødballeggere som BH Riise og Dag Anton Johansen. Vi har: Martinsen, Gerrbrand, PAC, Toth, Bjørkøy, Stadheim pluss Tarik og Fofana som tar dødballene.. Det er litt David mot Goliat!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340