Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 12 apr 07, 04:01

Skal vel si meg enig i at feltarbeidet til Shaaban har vært bedre innenfor motstanders 16-meter enn egen, i alle fall i det siste. Men når vi har en keeper med så sterke egenskaper som Shaaban så synes jeg det blir storforlangende å kreve at han skal være like god i alt. Vi har en av de aller beste keepere i Norge, en keeper som blir bedre og bedre jo viktigere kampen er. Hadde Shaaban vært stort bedre enn han er så hadde det vært umulig å beholde ham i FFK.

Er det virkelig noen som mener at Shaaban burde ha tatt skuddet til Riise? Knallhardt stegskudd, fra hjørnet av fem-meter? Kom igjen `a. Hvis den ballen hadde 90 km/t (og det hadde den vel minst) så tok det 0,2 sekunder fra Riise skjøt til ballen var i mål. Selv om Shaaban skulle sette verdensrekord i kjapp reaksjon ville han ikke hatt mer enn ett tidels sekund på seg til å bevege armen. Her hadde han ingen mulighet når Riise klarte å sikte tilside for keeper. Shaaban kan ikke lastes for den. Ikke snakk om.

Hadde Shaaban stått nærmere første stolpe så hadde Riise lett kunnet satt ballen i det lengste hjørnet. Det var forsvarerne som sviktet, ved alle tre målene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340