Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

onkel P

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 des 06
Innlegg: 10

Lagt til: 09 apr 07, 22:53

Opprinnelig postet av Holters
Spør du meg så understreker dagens kamp til fulle konklusjonen jeg kom med i analysen av laget: Hans Erik Ramberg faller igjennom i krigekampene, og varierer kraftig i prestasjonene. Den eneste tilbakemeldingen jeg har fått på analysen via mail var en person som skrøt av analysen, og understreket at han var spesielt enig i beskrivelsen av Ramberg. Litt ironisk at du er sterkt uenig.

Jeg har ikke sagt at jeg er sterkt uenig i din vurdering av Ramberg. Da har du ikke lest innlegget mitt godt nok. Jeg er helt enig i at Ramberg var FFKs dårligste i dag, og jeg har heller ikke sett noen dårligere kamp av ham i FFK-trøya. Men etter min vurdering er det tre spillere til som må dele den lite takknemlige sisteplassen med ham. Der er vi uenig.

Når det gjelder analysen av laget i forkant av ligastarten så var det jeg reagerte på bruken av sterke adjektiver når det gjaldt Ramberg. Her var han helt klart overrepresentert i forhold til de andre spillerne. Derfor mitt spørsmål vedrørende ditt forhold til hr Ramberg.

Ja, ffksupporter.net gjør generelt en meget bra jobb. All ære til dere for det. Jeg leser sjelden kampanalysene i VG, Dagbladet m.fl. Analysene her inne er stort sett mye bedre, og ikke minst mye grundigere. Heller ikke Fredrikstad-avisene nådde opp til dette forumet i fjor. Fortsett med det.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340