Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 07 apr 07, 12:29

Jeg har på følelsen at dette kan bli 2 jevngode lag i Tippeligaen i år. Har tippet FFK på 6 plass og Lillestrøm på 5 plass. Lillestrøm er helt klart svekket sammenliknet med fjorårets lag, med matchvinnere som Mifsud(11 mål 0 assist) og Koren(10 mål 9 assist). De har ikke klart å ertatte nr. 4 og nr. 11 på VG-børsen 100% etter min mening. På den positive siden for dem.Så ser det ut som om Myklebust og Riise kan få gode sesonger i Tippeligaen,ut fra Royal L. og treningskamper å dømme. Men disse tror jeg ikke blir fullgode erstattere likevel. Alle vet vi jo at de har styrket laget med Brenne (8 mål 6 assist)også.Men likevel tror jeg laget er svekket et hakk fra fjorået.

De siste kampene mellom disse lagene,har vært jevne. Blir sikkert litt nerver i første kampen. Ingen vil tape serieåpningen. Derfor tror jeg dette blir en kamp med lite mål. Scorer FFK et mål så er vi nærme poeng på Åråsen. Tipper på 1-1.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340