Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 05 apr 07, 15:21

Velig bra innlegg Jørn, og jeg er enig i det meste. Men det er ikke vanskelig å forstå hvorfor "ekspertene" ikke har tro på oss;

- Det er veldig mange "usikre kort" i stallen vår i dag, spillere som KAN gjøre det bra men som også kan gjøre det mindre bra. Dette gjør det veldig vanskelig for folk å forutse hvordan det går med oss (og de fleste har jo faktisk skrevet at "dersom spiller X og spiller Y virkelig slår til vil FFK gjøre det langt bedre).

- Resultater i treningskamper betyr fint lite. Det har blitt vist gang på gang.

- Fotballnorge`s naturlige skepsis til svensker med god CV er nok mangedoblet som et resultat av Tom Prahl (som på papiret var en av de mest meritterte trenerne i norden) og hans totale fiasko med Viking i fjor.

- Eggen var unektelig en bra trener, og er et stort tap for klubben (selv om omstendighetene tilsa at hans avgang var uunngåelig)

At journalister som hverken har tid eller interesse nok til å følge FFK med lupe gjennom vinteren (fordi de har en hel fotball-nasjon å følge) er skeptiske til oss denne sesongen har jeg faktisk full forståelse for.

Personlig tror jeg vi kommer til å overraske (som i at vi kommer til å slå mange lag folk ikke forventer at vi skal slå), men jeg er redd vi fortsatt er for ustabile og for avhengige av enkeltspillere. Et sted rundt 7.-9. plass tipper jeg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340