Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 apr 07, 14:37
Det er ikke ofte godeste Karlsen nevner FFK i en positiv sammenheng, men det er vel mulig jeg begynner å bli småparanoid på mine yngre dager...

Når det gjelder synspunktene hans så må jeg si meg enig i vurderingen av Gardar.
Der fatter jeg ikke hva FFK (med Morgan i spissen) tenkte på, spesielt med tanke på prisen iforhold til meritter.

Men det er mye i karlsen sin blogg som jeg får følelsen av at han skriver bare for å sette FFK i dårlig lys.
For det første det med prøvespill.
Ja, vi har hatt mange prøvespillere, men er det virkelig så ille? og er vi virkelig den eneste klubben som har hatt prøvespillere denne vinteren, siden det kun er FFK som blir nevnt i denne sammenhengen?
(Jeg kan vel nevne at både Höskuldur Eiriksson og Maurice Ross som ligger på 1.plass på listen hans var resultater av prøvespill)

Og så det med etnisk sprik i overgangene.
Ja, vi har en del etnisk sprik med tanke på at vi har hentet spillere fra Elfenbenskysten i tillegg til europeere.
Men selvom TIL, Sandefjord, Brann, Start, RBK og LSK også har hentet spillere fra fjerne kontinenter så er dette 
tydeligvis ikke et ankepunkt for disse klubbene.

Jeg er ikke uenig i det han skriver isolert sett, men når han setter dette inn i en sammenheng med de andre klubbene og gir terningkast ut fra dette, så syns jeg at han burde vurdert alle på likt grunnlag.
I tillegg så er det skuffende at han ikke har fått med seg den relativt gode dealen FFK har med tanke på "kjøpet" av Cieran Martyn.


-
JJunior, som merker at han blir irritabel når han er syk i ferien.......

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340