Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 31 mar 07, 18:28
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av FFK1903
Nå har vel heller ingen av dem blitt kåret til årets spiller i Norge, har dem vel? Poenget ved å nevne antall landskamper var for vise litt av nivået på på irsk liga. Hvis man blir kåret til årets spiller i Norge, så er man gjerne med i landslagsdiskusjonen, landslaget består også av en del spillere fra vår hjemlige liga. Det er ikke tilfelle i Irland. Det var poenget mitt, at du kan herje så mye du vil i den irske ligaen, uten at det betyr at du er en kjempespiller, da de andre spillerne i den ligaen alle er spillere som ikke er gode nok til å dra derfra.

Med tanke på mange av de andre signeringene FFK har gjort og som skulle vise seg å være gode, så er det vel lov å være skeptisk? Jeg kan jo nevne at Vourinen hadde bøttet inn med mål i finsk serie og var toppscorer da han dro derfra. Den scoringsraten var ikke mye til hjelp når han kom til FFK, der han falt igjennom.

 

Så fikk jo vourinen fryktelig mange sjanser å vise seg frem på også da... NOT

Kan vel hende det en grunn til at han ikke får så mange sjanser? Først av Eggen, som han ble hudfletta for av enkelte. Nå viser det seg at han er ganske langt ute i leksa til Grønhagen også. Husk på at trenerene ser dem hver dag på treningsfeltet, kan hende dem ikke er veldig imponert. Når det gjelder Heavy synes jeg det virker som han er taktisk veldig uskolert og ikke helt skjønner bevegelsesmønstere........


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340