Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 18:14
Endret: 31 mar 07, 18:15
Opprinnelig postet av benksliter`n
Det er du som kommer og trekkende med denne listen,og mener den er bedre å gå ut fra enn å høre på folk her på forumet. Den listen går riktig nok mange år tilbake i tid. Det har skjedd mye i internasjonal fotball på 10 år. Jeg bare prøve å være oppdatert på det som skjer. Jeg tror fortsatt at Skandinaviske ligaer er bedre enn den Irske,selv om Start og Gøteborg ble slått ut av Irske lag. Men det er marginalt nå for tiden.


Så du mener at folks synsinger her på forumet er mer represantativt enn det UEFA har kommet frem til? Nå vet jeg ikke hvor lang tid tilbake den listen går, men rundt ti år? Det var i hvert fall Vikings seier mot Chelsea som ødela for londonklubben under seedingen i årets CL om jeg ikke husker feil, og den kampen var vel den første tellende for Chelsea. Og det er vel ikke mer enn ti år siden Vikings seier vil jeg tro. Hvis det hadde skjedd en stor kvalitetsendring på den irske ligaen til dags dato, så ville det vist på den listen.

Når ligaen i Irland består av amatører så sier det seg selv at de mangler en hel del for å komme opp på skandinavisk nivå, hvor det vel knapt finnes spillere med jobb utenfor fotball, selv Czwartek har jo blitt fotballspiller på heltid nå!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340