Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 31 mar 07, 17:57
Endret: 31 mar 07, 17:58
Opprinnelig postet av benksliter`n
Ok, da vet jeg jo...at du tror spillere fra Lichtenstein er bedre enn de fra Irland....det får stå for deg.

For 10 år siden var Irske lag slaktoffer i UEFA-cupene. Nå har de vist de siste årene,at de ligger på omtrent samme nivå som de i Scandinavia,hvis vi utelukker København(nå) og Rosenborg(i tidligere år). Ikke lett å sammenlikne,men jeg tror neppe,at nivåforskjellen er stor nå.


Ærlig talt, nå får du begynne å lese innleggene mine i steden for å skumme igjennom dem og skriver noe lettfattelig som svar. Jeg har da ikke skrevet at spillere fra Lichtenstein er bedre enn de fra Irland. Det jeg skrev var at UEFA rangerer ligaen fra Liechtenstein høyere enn den fra Irland, det er et liten forskjell fra det du hevder jeg skriver. Du får det til å høres ut som at Liectenstein (hvor mange forskjellige skrivemåter har jeg brukt på det landet nå?) har bedre spillere enn Irland totalt sett.

Du kommer trekkende med enkeltkamper mot norske lag, mens jeg kommer med en liste hvor UEFA har vurdert (det sitter et ekspertpanel å lager disse listene) ligaene og resultatene i Europa blant annet over et helt år. Du tror ikke kanskje at den listen er en litt bedre pekepinn på tingenes tilstand enn de enkeltkampene du kommer med?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340