Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 17:52
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av benksliter`n

Ja,ja...mye rart en kan finne på med tall....Landslaget til Norge har f.eks. vært ranket som nr.1 i VERDEN!! Av Fifa. Noen som tror at Norge har noen gang hadt verdens beste landslag??

Disse listene,tar jeg ikke mye seriøst.



Norge har aldri vært rangert som nummer 1, men nummer to. Og ja, da var vi faktisk veldig gode, vi var vel ubeseiret i flere år på Ullevaal under Drillo, og kom foran både England og Nederland i VM-kvalifiseringen. Kun Brasil lå foran oss, og de slå vi noen år senere på Ullevaal.

At du ikke tar disse listene spesielt seriøst for stå for din mening, jeg tar i hvert fall UEFAs ord på dette mye mer seriøst enn hva hobbyanalytikere her inne har å komme med informasjon. Jeg har i hvert fall kommet med fakta i denne saken, motargumentene jeg har lest har stort sett vært synsing.

Ok, da vet jeg jo...at du tror spillere fra Lichtenstein er bedre enn de fra Irland....det får stå for deg.

For 10 år siden var Irske lag slaktoffer i UEFA-cupene. Nå har de vist de siste årene,at de ligger på omtrent samme nivå som de i Scandinavia,hvis vi utelukker København(nå) og Rosenborg(i tidligere år). Ikke lett å sammenlikne,men jeg tror neppe,at nivåforskjellen er stor nå.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340