Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 31 mar 07, 17:44

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg vet ikke om det kun er et retorisk spørsmål, men svaret er vel uansett 0. Han skal dog ha noen aldersbestemte landskamper... Men nå er han altså 27 år. Hvor mange irske landslagsspillere hentes egentlig nå fra den irske serien?


Det var nok et aldri så lite retorisk spørsmål ja, selv om jeg ikke visst med sikkerhet at han stod med null kampe for Irland.

Skal selvsagt gi spilleren en sjanse om han signerer for klubben, men ved første øyekast lukter det ikke fugl av en slik spiller på papiret.

Har ikke kjennskap til den irske ligaen eller noen av spillerne der. Men vi kan jo snu litt på flisa og spørre: Hvordan ville Brenne klart seg i England eller Hvor mange kamper hadde Brenne på landslaget mens han spilte i FFK?

Det første spørsmålet får vi vel aldri svar på. Svaret på det andre spørsmålet er 0! Så fort han gikk til LSK var han i landslagsdiskusjonen og kom umiddelbart med i troppen.

Aner ikke hvilket nivå denne Martyn ligger på, hvis det er han vi snakker om her. Men det kan jo være han lider under at han spiller i den hjemlige serien, på samme måte som Brenne ikke var god nok for landslaget mens han spilte i FFK. Han hadde jo uansett de samme kvalitetene i fjor, som han har i dag.

Vet som sagt ingenting om denne spilleren, men det er jo lov å håpe at han kan være en god derstatter for Brenne. Det er jo det vi snakker om her.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340