Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 31 mar 07, 16:57
Endret: 31 mar 07, 16:59

Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av FFK1903
Denne iren det blir snakket om, og som en del tror holder et høyt nivå. Hvor mange landskamper for Irland har denne fyren, for jeg regner med at han har fått prøve seg på landslaget hvis han er veldig god og har kommet på årets lag i Irland etc...

Jeg vet ikke om det kun er et retorisk spørsmål, men svaret er vel uansett 0. Han skal dog ha noen aldersbestemte landskamper... Men nå er han altså 27 år. Hvor mange irske landslagsspillere hentes egentlig nå fra den irske serien?

PS. Jeg står for det jeg har skrevet tidligere i tråden, men det kan godt være at nivået i den irske serien har hevet seg de siste årene. Det vet jeg ikke. Jeg gjenforteller vel egentlig bare det som jeg har oppfattet som den vanlige oppfatningen av irsk klubbfotball etter å ha lest mye om internasjonal fotball opp gjennom årene, av folk som burde vite hva de snakker om. Jeg har aldri sett en irsk seriekamp.

Trodde du virkelig FFK hadde hadt mulighet til å hente en Irsk offensiv midtbanespiller på landslaget??? Stephen Irland, Manchester city f.eks. er vel verdt 50-60 mill. Han scoret vinnermålet mot Wales nå sist. Dette er en spiller Martyn må konkurrere med.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340