Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 07, 15:22

Opprinnelig postet av Costanza
Fant denne beskrivelsen av ham på et forum for irsk fotball:

"Ciaran Martyn is the closest thing to Frank Lampard in the Eircom League. Big powerful, fit, decent passer powerful shot and not afraid to tackle and whatnot."

 

og da er du fortsatt negativ?

 

hvorfor i svarte skal folk være negative, FØR spilleren i det hele tatt er klar og eller pressentert? Samme leksa hver gang, " skeptisk" " nivået er for dårlig" .. Noen som kan bekrefte at det er for dårlig? Noen som kan sitte her med hånda på hjertet å si at enhver spiller som spiller i den Irske ligaen er for dårlig for TL? Og at Irsk fotball er på nivå av 2 div eller nedre del av adecco så har dere ett sinnsykt overvurdert syn på norsk fotball! Jeg tipper,  (vet ikke) at den Irske ligaen kan være på høyde med den engelske league 1, og league 1 er ihvertfall på høyde med nedre del av TL, men du vil alltid finne gode spillere der også, som kan heve seg og spille på ett høyere nivå.

 

 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340