Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 31 mar 07, 13:18

Opprinnelig postet av T.Olsen
Viktig å holde tett når man vet at en spiller nesten er 100% klar.

 

det kan jeg være enig i, kjipt å miste en spiller av klasse pga at det lekker ut på forumet. hehe

 

men, jeg er fortsatt sterkt tvilende til disse med sikkre kilder og som kjenner noen som kjenner noen som kjenner..... osv osv....

 

Når det gjelder artikkelen som holters nettop la ut, så er det klart at hvis det ikke jobbes med en spiller, så "kødder" klubben med oss, for da kunne de faktisk, uten å skade noen bare sagt rett ut," Nei, det jobbes ikke med noen spillere nå, stallen er komplett" men når vi, ca 11 timer før vinduet stenger hører, " ingen kommentar" og "dere får vente å se" så kan det være noe som de jobber med...

 

Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Velger å håpe på en ny spennende offansiv spiller, men prøver å holde meg "kald" nok til å ikke hoppe på å føle meg sikker på at noen kommer, blir bare så sinnsykt skuffa hvis det ikke skjer.

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Anders Grönhagen, Velkommen til Norges flotteste Fotball klubb!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f