Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 28 mar 07, 00:05

Er det noen grunn til å legge så mye i disse ryktene som noen liker å spre da? Vent til slutten av uken og greier. Ja og ha. Jeg venter litt lenger jeg, til disse mystiske nye spillerne er på plass og har spilt noen kamper for FFK. Da først går det an å si noe om hvorvidt disse spillerne er noe å glede seg over.

Tross alt, spillere som har en så fantastisk CV at det ville være omtrent helt sikkert at de ville styrke FFK, de kommer ikke. De koster 100 millioner. Med mindre de hentes fra Afrika, fra et av de utmerkede fotballakademiene f.eks. i Elfenbensskysten, og man på et eller annet snodig vis klarer å få leid et eller to stortalenter derfra, fortrinnsvis 18-19 åringer, som sikter mot en videre karriere i England. Men nå må vi holde bena på jorda her. For sånt skjer jo ikke. De ville antagelig ikke fått arbeidstillatelse en gang!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340