Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 23 mar 07, 09:06

Ofensiv. Fikk masse info om ham nå. Gutten har gått fotballskole i Zagreb. Ikke Dinamo men det andre laget i byen som heter Zagreb. er 26 år. Spilt u lanslagskamper. begynte ganske tidlig på første laget og ble med trener Blazevic (han som ledet Kroatia til WM bronse) til Hajduk Split. Skikkelig frispark spesialist. men ble litt borte etterhvert. Er omtalt som evig talent i Kroatia.. La meg bare si en ting da. Når du er talent i Kroatia da er det ikke snakk om små greier som grindheim eller bråten men da blir du sammenliknet med Suker, Boban, Prosinecki og andre verdensstjerner. Det er en del sånne i kroatia. enkelte klarer presset enkelte ikke. At han kan fotball er det griet men så er det med det sydlanske stjernenikk oplegget. Gutten er blitt voksen nå og begynner så å si på nytt så jeg tror det kan bli spennende det.

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340