Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 mar 07, 22:01
Opprinnelig postet av Jaran Berg

Opprinnelig postet av FFK1903
Husker ærlig talt ikke når på året jeg registrerte meg der, men jeg fikk i hvert fall et flott "bankkort" ikke lenge etter, det som gjelder for 06/07-sesongen.

Det er ikke noen snille firmaer som kunne lånt dere en slik maskin da, er jo dumt å bruke 10 000 kroner (er vel en kvart hest det :P) på noe man bruker en gang i året.

Sendte mail til Heidi 18 januar om å rette etternavn, mulig at det tar litt tid før kommer i system og at kanskje medlemskortene var bestilt allerede? Sender deg uansett en mail med navn og medlemsnummer, så slipper postmannen å surre mer enn han gjør når medlemsbladet kommer :P

Så på priser på en slik maskin igår, hvis ikke jeg tar helt feil så må vi opp i rundt 60k for å få en maskin med en kortmater som tar over 100 kort... mye penger... men det vil jo være regnestykke det går ann å se på :-)

 

Hvis du har lest dette innlegget ang et kort som kan brukes over flere år så hadde det absolutt lønt seg på sikt. Terminlisten syns jeg ikke det er så viktig å få med på medlemskortet. Forøvring, nå som jeg har sett kortet (), så syns jeg det er ganske stilig design på det...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Bite my shiny metal ASS!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340