Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 mar 07, 15:32
Les det jeg har understreket i svaret fra Morgan. Kanskje dette kan tyde på,at vi kan få inn nye spillere? Får følelsen av at vi kan forvente en ny ledertype inn i laget. Kanskje Andresen? Han snakker om dobbeltdekning på alle plasser,spillere som mestrer nivået. Kanskje det kan tyde på at de henter en spiss?
Klipp og lim fra nettintervju av Morgan på f-b.no
Hei Morgan, observerer at du er i vinden om dagene, men skal ikke plage deg i spm om overgangen til Ivorianerne, men jeg er heller mer interesert i hvordan stå er angående det sportslige i FFK om dagen og hvordan FFK står rustet før sesongen? Er FFK per idag ett sterkere lag en det var når Eggen og Brenne var her? Er dagens tropp en homogengruppe som alle kan prestere det som forventes av den? Vill stallen være bred nok mtp slitasjer/skader? Hva skal FFK gjøre for og beholde de beste, kontinuitets bærerne i stallen?
Hei Even. Takk for gode spørsmål. Jeg mener at vi på papiret har et bedre lag i år enn i fjor. Ikke minst er forsvaret forsterket. Jeg mener også at Grônis har kommet veldig godt inn i jobben og at han kan ta FFK videre fra den gode jobben Eggen gjorde for klubben.
Jeg synes gruppa er homogen, med en fin blanding av aldersgrupper, som jobber godt sammen. Det er slvsagt alltid usikkerhet rundt om hvor mange ledertyper et lag har, som tåler store forventninger og høye målsettinger. Jeg tror at den endelige troppen vil ha dobbeldekning på stort sett alle plasser, med spillere som mestrer nivået.
Vi må vise disse gutta at vi hele tiden ønsker å bli bedre og utvikle oss som klubb. Vi må selvsagt også kunne konkurrere på lønn og sosial profil.
Mvh
Morgan

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340