Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 01 mar 07, 14:02
Hvorfor var ikke motkandidatene presentert før innkallingen til årsmøtet, spør du? Hvorfor var ikke valgkomitèens innstilling presentert før årsmøtet, spør jeg... Er vel ikke helt vanlig at motforslag presenteres før valgkomitèens innstilling? Tror nok det var mange grunner til at folk stemte mot Jensen, uten at jeg skal påta meg oppgaven med å peke på hvilke. Terje Sørlie er forøvrig en i klubbens vaktstyrke, hvis ikke jeg husker helt feil. Carl Morten Gjeldnes er/har vært styreleder i Aristokraten og Sport  Cafè hvor FFK har eierinteresser. I tillegg tror jeg også han har sittet i styret i Sport ASA. Ellers så er han i ledelsen i BI Østfold i det mer sivile livet.

Mitt inntrykk er at det har murret litt en stund i sentrale kretser og også hos mange på grasrotnivå i klubben, noe som førte fram til gårsdagens omveltninger. Det mest bemerkelsesverdige med hele generalforsamlingen var slik jeg ser det ikke at det ble et skifte av styre, men at det skjedde etter kun en overfladisk og relativt snill debatt hvor noen løse påstander om at benkeforslaget kunne splitte klubben utgjorde det meste av debatten. Det ble også satt fram en påstand om at man med benkeforslaget ville miste folkelighet i styret. Denne påstanden fra et av de foreslått fjernede styremedlemmene møtte da også betydelig motbør og forundring i salen. Tror nok det var en del ting som forble usagt takket være vissheten om at benkeforslaget sannsynligvis hadde stort flertall, noe som stemte godt med resultatet av avstemningen. Forholdene og resultatet tatt i betraktning må jeg si at generalforsamlingen holdt seg på et relativt saklig nivå, uten grenseløs drittslenging og annet tøys, noe som fort kan bli resultatet når slike ting skjer på en generalforsamling.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f