Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 feb 07, 00:04

må si at jeg ikke syns at 1-0 mot lyns b lag er noe spes overbevisende. med morgans mål om 4 plass så burde vi vinne relativt lett å mye mot et b lag som skulle vært under oss på tabellen.

jeg mener også at vi har et spissproblem. ihvertfall så lenge de spissene vi har overbeviser. har alltid hatt tru på vuorinen. gardar har jeg aldri sett. så han har jeg ikke noen formening om. men toth er i skrivende stund den beste spissen vi har. å det syns jeg er skremmende. håper for all del at west kommer som et skudd i år å holder seg skadefri.

hvis ikke så må de andre begynne å overbevise meg. er forresten fornøyd med de defansive spillerne vi har kjøpt. etter det jeg har forstått så er prytz god. å vidar har jeg stor tru på. jeg trur ikke vi slipper inn i nærheten av like mål som ifjor. men vi kan kanskje slite litt med å skore like mye.

håper nå for all del at de to fra elfenben kommer. kanskje en av de kan løse spissproblemene våre.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340