Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 26 feb 07, 22:58

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Synes Risholt får litt mye pepper for småting her, Greit at han liker og være sosial, samtidig som spillerne har lov til og gjøre stort sett som dem vil, ingen av oss supporterne som har noe særlig rett til og dømme han utifra 1-2 uheldige saker F-B plukket opp, se på dere selv, sørpe drita stort sett på vær eneste borte tur. Tingen med Roger er at han er en spiller det er lett og ha mange meninger om pga hans kontroversielle være måte. Men helt ærlig så tror jeg det bare er bra og ha slike typer som han i laget, han sprer trygghet og viser guts og tæl hele tiden. Nå tror jeg ikke han havner i FFK med det første, eller kanskje aldri igjen. Men mannen er 100% ærlig på banen og det er det viktigste en fotballspiller kan gi.

Jeg driter - og dret - fullstendig i hva Roger gjorde eller ikke utenfor banen. Problemet var hans svingende prestasjoner PÅ banen.  Hjelper ikke om du er 100% ærlig hvis 2 av 3 dager på jobb ikke er gode nok - som de desverre var mot slutten.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f