Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 26 feb 07, 00:23
Jeg er enig med deg at det ikke er noen av oss som sitter med et fasitsvar på hva som er en god supportersang, vi er uenig nå og kommer til å være uenig om visse ting i fremtiden. Det skal taes med at jeg i denne sammenhengen kun er en forumrytter som sier min mening om noen "supportersanger" som JEG syns er for svake til å synges på en fotballstadion.

Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Når det gjelder de sangene som har blitt valgt til å være med på CD`en, så har det skjedd på en demokratisk måte de gangene vi har hatt sangkvelder i løpet av vinteren. Men selvfølgelig så er det alltid noen som skriker ut sine meninger høyere enn andre og som derfor får mere gjennomslag for sitt syn enn andre mere lavmælte.



Jeg aner at dette blir en hjertesak for deg, da du en gang for alle vil vise at dette skal forestille "majoriteten" av PH, at det er dette folket vil ha da det er blitt stemt fram demokratisk på sangmøtene. Jeg syns det blir feil. Mitt inntrykk av sangmøtene er at ihvertfall 70% av de som er tilstede er folk på over 50 år og 50-åringer utgjør ikke majoriteten av Plankehaugen(ihvertfall ikke sist jeg sjekka). Om det hadde vært opp til denne "majoriteten" for 2-3 år siden hadde vi sunget "Bamsefar fyller år"  og sikkert noe artig fra DDE også. Poenget mitt er at det kunne vært en mer demokratisk avstemming her på forumet(ved å opprette en poll f.eks.), da ganske mange personer med tribunekultur som hobby er innom dette nettstedet daglig.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340