Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 feb 07, 22:41

Opprinnelig postet av bønna


Les hva Martin skriver så skjønner du.

 

Dette er da ikke snakk om hva jeg skal skjønne, bønna, men at folk har forskjellige meninger og smak og at det ikke kan være så enkelt at kun noen ganske få utvalgte har fasitsvaret på hva som er en god supporter sang/melodi.

 

Når det gjelder de sangene som har blitt valgt til å være med på CD`en, så har det skjedd på en demokratisk måte de gangene vi har hatt sangkvelder i løpet av vinteren. Men selvfølgelig så er det alltid noen som skriker ut sine meninger høyere enn andre og som derfor får mere gjennomslag for sitt syn enn andre mere lavmælte.

 

Faktum er at det har vært ganske stor enighet om at vi ikke skulle ha med sanger som stort sett alle kan fra før og at det har faktisk ikke vært noen stor uenighet vedr. de nye sangene heller, selv om det har vært flere sanger enn de som er med, som har blitt prøve sunget og som ikke gått igjennom nåløyet hos flertallet.

 

Du skriver at bla. at Czwartek sangen har blitt prøvd sist år uten success. Da vil jeg svare at du vet like godt som meg at så lenge Zoran er forsanger for Plankehaugen, så er det kun de sangene som tilhører hans favoritter som vil bli sunget.

Slik vil det nok også bli i år, derfor vil det nok helt sikkert bli noen av de sangene som har blitt sunget inn på CD`en, som antagelig aldri vil bli brukt på Plankehaugenfeltet.

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340