Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 25 feb 07, 15:02
Endret: 25 feb 07, 15:02
Opprinnelig postet av Klokan

Skulle kanskje ta det "intærnt" men jeg tar det opp her. Bra innsats snabbus men jeg vil fraskrive ansvaret for valget av sanger. Klør meg fortsatt i hodet og skjønner ikke at djingis kan sangen fikk mer prio enn en av de 3 sangene du nevnte.

Men det er meg vel...? liker ikke disco ???er rocka vel???? og kanskje har mer peil på supportersanger enn andre?????

Den som føler seg såret kan bare fortsette med det!!!!!!

 

 

Kan ike melodien til den sangen, men teksten er iallefall veldig platt, usammenhengende og uten et konkret budskap. Å rime bare for å rime ( vi skal kjempe ikke lempe), og utbrukte fraser som; "er tilbake kanke tape" er vel ikke akkurat banebrytende.

Håper at de andre nye sangene er litt mer oppfinnsomme, og spekket med spennende setninger og ord, og ikke minst humor!

Ellers er det veldig bra at noen har sørget for at det igjen kommer ut cd før sesongstart.Bra jobba!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340