Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 25 feb 07, 09:42
Opprinnelig postet av Klokan

Skulle kanskje ta det "intærnt" men jeg tar det opp her. Bra innsats snabbus men jeg vil fraskrive ansvaret for valget av sanger. Klør meg fortsatt i hodet og skjønner ikke at djingis kan sangen fikk mer prio enn en av de 3 sangene du nevnte.

Men det er meg vel...? liker ikke disco ???er rocka vel???? og kanskje har mer peil på supportersanger enn andre?????

Den som føler seg såret kan bare fortsette med det!!!!!!

 

 

 

Er helt sikker på at ingen føler seg såret, Zoran.

At folk har forskjellige meninger er jo helt normalt. Dersom det kun var en mening som var den rette, når det gjelder sanger, så behøvde vi jo ikke hatt noen sangverksteder i det hele tatt.

Sangverkstedene har jo nettopp gitt alle muligheten til å komme med bidrag og på en demokratisk måte å være med på å velge ut de sangene vi bør prioritere. Noen av oss har antagelig vært flinkere til å få i gjennom våre hjertesaker, men det er jo alltid slik et demokrati fungerer. 

 

At du ikke liker Djengis Kahn sangen tar jeg ikke så tungt, Zoran, for det er jo flere sanger som du ikke har likt til å begynne med, men som du har skiftet mening om senere, som for eksempel Pippi Langstrømpesangen, som nå er en av dine favoritter. 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340