Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 24 feb 07, 21:35

Ja nå er altså CD`en sunget inn, med et veldig bra resultat, tror jeg.

På grunn av vinterferie manglet vi endel av de som pleier å være med å synge, og dessuten var Zoran også forhindret fra å være med, men heldigvis klarte vi å få tromlet sammen nok folk til å få gjennomført nnspillingen på en fin måte.

 

I utgangspunktet skulle vi kun hatt med mannstemmer, etter anbefaling fra studioet, men vi valgte å prøve dette med de damene som ønsket å være med og de to som var med, Nina og Abby, fungerte veldig bra sammen med de mannlige brøleapene, og bidro til et godt resultat.

 

Dessverre var det ingen av damene som hadde sørget for vaffelrøre, men kvelden ble derfor avsluttet med Pizzaspising, etter nesten 4 timers intens synging (brøling).

 

CD`en kommer til å bestå av de nye sangene som har blitt laget i løpet av vinteren, samt endel av de gamle sangene som noen supportere trenger å høre mere av for å kunne bidra 100 % på.

Det vil si at sanger som feks. "Hællæ, Hællæ", "Når ballen rullær" og "Sha la la la la la la la - Ååååå Fredrikstad", ikke er med på CD`en, fordi det er sanger som "alle" kan alikevel.

 

Følgende 16 sanger er med på CD`en:

 

1. Vi synger for Fredrikstadlaget.

2. Ut ved Glomma er et vakkert sted.

3. Av alt i verden.

4. Tippeligaen

5. For Fredrikstad jeg synger høyt.

6. Pål - Pål - Pål Andre Czwartek. (Ny, melodi: Voi, Voi, Nora Brockstedt)

7. Vi elsker Rødhvitt.

8. Når Fredrikstad spiller en kamp.

9. Rødt - Hvitt - Dynamitt. (Ny, melodi: Djengis Khan) 

10. Rami Shaaban, å Rami Shaaban. (Ny, melodi: Bella Ciao)

11. Du er vår Gerrbrandt, vår Patrik Gerrbrandt. (Ny, melodi: Ringbergsangen)

12. Når Fredrikstad spiller, da hopper vi og synger. (Ny, melodi: Pippi Langstrømpe)

13 Åååååååå, ut å krige - (Ny, melodi: Oo Paokara exo trela)

14. Det er Jonna Bjørkøy. (Ny, melodi: Risholtsangen)

15. Han spiller for Plankebyen, Raio Piiroja. (Ny, melodi: Pay me my money back, Bruce Springsteen)

16. Jeg er Rødhvit til jeg dør. (Ny, melodi: ukjent, men alle kan denne melodien)

 

 

 

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340