Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 feb 07, 18:49
Opprinnelig postet av Costanza
Det er utrolig viktig for klubben å ha en god del ledige plasser til de som kjøper enkeltbilletter av flere grunner. Det er jo blant disse at potensielle nye sesongkortinnehavere rekrutteres! Det er også drepende for interessen dersom det blir altfor vanskelig å skaffe seg enkeltbilletter, fordi verden er nå engang sånn at alle - av forskjellige grunner - enten vil eller ikke har mulighet til å være på alle kampene. Det er viktig at klubben har et bra tilbud til disse også.

Selv du Rune Haugen har en gang "debutert" som tilskuer på stadion - og det er de færreste som debuterer med å kjøpe sesongkort. Men etter hvert kan de hende de blir så frelst at de neste sesong må ha sesongkort. Men da må de ha muligheten til å kjøpe enkeltbilletter først.... for å få smaken på det. Det er uhyre viktig.

Morgan Andersen har signalisert at han ønsker å selge 11 000 sesongkort. Det synes jeg er for mye, selv om jeg ikke tror de engang kommer i nærheten av det tallet.

Tror ikke noen skal uroe seg for at det ikke blir enkeltbilletter ledig til første seriekamp, heldigvis.


Har faktisk ikke skaffet meg sesongkort før de senere åra, og det har ikke vært noe problem i det hele tatt å få seg billett. Og jeg har vært på veldig mange kamper. T.o.m. kvalik.kampen mot Bodø/Glimt i -74 fikk jeg med meg, og denne kampen var fullsatt og vel så det, og jeg sto/lå ikke i kø av den grunn.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f